Με ολοκαίνουριο λογότυπο έκανε την εμφάνιση της σήμερα η Yahoo και πλέον το σήμα κατατεθέν της εταιρίας θα παρουσιάζεται με διαφορετική γραμματοσειρά και χρώμα.
Στα πλαίσια του μεγάλου ανταγωνισμού των εταιριών που καταλαμβάνουν υψηλή θέση στο διαδίκτυο, η Yahoo αποφασίζει να ανανεώσει κάποια στοιχεία του "χαρακτήρα" της, ξεκινώντας από την δημιουργία ενός νέου λογότυπου. Έτσι, η εταιρία παρουσίασε σήμερα το πρώτο από τα 30 νέα λογότυπα-παραλλαγές που θα κυκλοφορήσει μέχρι τις 5 Σεπτεμβρίου, όπου και θα ανακοινώσει το τελικό επίσημο λογότυπο της. Για την δημιουργία του συγκεκριμένου λογότυπου χρησιμοποιήθηκε η γραμματοσειρά sans serif, ενώ το χρώμα του έχει μια ελαφρός ποιο ανοιχτή απόχρωση του μοβ.
Η εταιρία υποστηρίζει ότι το νέο τελικό λογότυπο θα είναι περισσότερο ελκυστικό σε θέματα marketing και μαζί από μια σειρά αλλαγών που θα γίνουν το επόμενο διάστημα θα βοηθήσει στην ανάδειξη της εταιρίας, κερδίζοντας ξανά το χαμένο έδαφος στην αγορά.