Νέο χαρακτηριστικό για το Dropbox for Business! Σημαντικές πληροφορίες και έγγραφα τώρα μπορούν εύκολα να κοινοποιηθούν σε όλους, απλά με την τοποθέτησή τους σε ένα φάκελο του Dropbox.
Το νέο χαρακτηριστικό επιτρέπει την δημιουργία ενός κοινού φακέλου για όλα τα μέλη μιας ομάδας, απ' όπου μπορούν να λαμβάνουν και να διαχειρίζονται δεδομένα ταυτόχρονα. Κάθε νέο μέλος που εντάσσεται σε μια ομάδα, έχει αυτόματα και πρόσβαση στον εκάστοτε ομαδικό φάκελο του Dropbox.
Για την δημιουργία ενός ομαδικού φακέλου, αρκεί ο διαχειριστής να επιλέξει Team folder και στη συνέχεια New team. Μόλις ο φάκελος δημιουργηθεί, όλα τα μέλη τις ομάδας ενημερώνονται μέσω email, ότι έχουν ενταχθεί σε έναν νέο κοινόχρηστο φάκελο. Κάθε μέλος τις ομάδας έχει δικαίωμα να επεξεργαστεί και να μετακινήσει αρχεία του κοινόχρηστου φακέλου, άλλα μονό ο διαχειριστής έχει την δυνατότητα για την δημιουργία ή την κατάργηση του.