Κατηγορία
Τεχνολογικά νέα
Χαμός στο διαδίκτυο εδώ και μερικές ημέρες, ειδικότερα από τη στιγμή που η Samsung κυκλοφόρησε το διαφημιστικό της: It doesn't take a genius και το ανάλογο συγκριτικό από κάτω...
Η ειρωνεία φυσικά αναφέρεται στη λέξη Genius, όπως ως Genius στην Apple εννοούν το προσωπικό που δουλεύει στα καταστήματα τους.
Οι φανατικοί της Apple φυσικά απάντησαν με το ίδιο διαφημιστικό, αλλάζοντας τον τίτλο σε: Don't settle for cheap plastic
Η Samsung έχασε την τεράστια δικαστική διαμάχη, όμως ο πόλεμος μεταξύ των εταιριών καλά κρατά...