Το Twitter μπαίνει στην εποχή της διαφήμισης, αφού στο εξής, το δημοφιλή μέσο κοινωνικής δικτύωσης θα προσφέρεται και για την προώθηση προϊόντων μέσω διαφημίσεων που θα εμφανίζονται στο κοινό.
Πλέον το Twitter θα δίνει την δυνατότητα σε διαφημιστές να χρησιμοποιούν την βάση δεδομένων των χρηστών του, προκειμένου να στέλνουν στοχευμένες διαφημίσεις στον εκάστοτε χρήστη ανάλογα με προϊόντα στα οποία έχει δείξει σχετικό ενδιαφέρων. Με την χρήση cookies θα εμφανίζονται διαφημιστικά tweets στο προφίλ κάθε χρήστη τα οποία θα έχουν επιλεγεί με βάση τα online δεδομένα του. Βέβαια το Twitter διευκρινίζει πως δεν πρόκειται να παρέχει στους διαφημιστές επιπλέον πληροφορίες των χρηστών του, ενώ οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στην προβολή ή την μη προβολή των διαφημίσεων αν δεν το επιθυμούν. Μάλιστα Ο Κέβιν Βέιλ στέλεχος του Twitter, διευκρινίζει ότι «οι χρήστες δεν θα βλέπουν περισσότερες διαφημίσεις στο Twitter αλλά καλύτερες.»
Προς το παρόν, το εν λόγο εγχείρημα εφαρμόζεται δοκιμαστικά στις Ηνωμένες Πολιτείες και μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται να επεκταθεί και στις άλλες χώρες. Ως στόχος του προγράμματος είναι η αύξηση των εσόδων του Twitter μεσώ του marketing, τα οποία καθορίζονται από τον αριθμό των views στις διαφημίσεις.