Η εταιρεία μας στα πλαίσια της επίσκεψης μας στο Λονδίνο για την έκθεση World Travel Market 2018, παρακολούθησε την βράβευση της καλύτερης καμπάνιας marketing στα social media.
Στο Global Stage την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου παρακολουθήσαμε την παρουσίαση των πέντε καλύτερων συμμετοχών και φυσικά την ανάδειξη του νικητή.
Το 2015 νικητής ήταν η Ισλανδία με την καμπάνια Ask Gudmundur. Το 2016 νικητής ήταν το Visit Finland με την καμπάνια Its Polar Night Magic. Πέρυσι νικητής ήταν η καμπάνια The Faroe Islands Translate Project.
Συντονιστής: Steve Keenan, Co-founder, Travel perspective
Οι φιναλίστ: Alex Renshaw. Social CRM & Content Story, #BoleynisBack, Tower of London, Atlantis Fan Suite, Spain in 10 Seconds, Virgin Atlantic and Delta Daniel Young, easyjet Instagram search.
Νικήτρια ήταν για φέτος η καμπάνια #BoleynisBack, απο τον Πύργου του Λονδίνου.