Καιρός για εκλογές, καιρός να ξεχάσουμε τις Νομαρχίες και να δούμε για πρώτη φορά τις Περιφέρειες, όπως επίσης και τις αλλαγές στους Δήμους, ανά τη χώρα. Αλλαγή στη νοοτροπία των Ελλήνων όμως θα δούμε; Καιρός για ηλεκτρονική και μη διαφήμιση...
Κεφάλαιο A' - Διαφήμιση σε ιστοσελίδες
Ερώτηση: πόσοι από τους διαφημιστές έχουν διαβάσει τον νόμο περί πολιτικής διαφήμισης; Αν ναι, καταλαβαίνουν γιατί κάνουμε τη συγκεκριμένη, στοχευμένη, ερώτηση. Δεν φταίνε όμως μόνο οι διαφημιστές. Φταίνε επίσης συγκεκριμένοι υποψήφιοι και το ελεγκτικό μας σύστημα.
ΥΓ: Δεν κάνουμε καν αναφορά στο Facebook και στα άλλα sites κοινωνικής δικτύωσης... 200-250 φίλους έχει κατά μέσο όρο ο κάθε Έλληνας χρήστης του Facebook και, ξαφνικά, η μισή πολιτικοποιημένη Ελλάδα θέλει να γίνουμε φίλοι...
Κεφάλαιο B' - Spaming
Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου... Καταιγισμός μηνυμάτων, είτε με τη μορφή emails, είτε με τη μορφή sms, αυτές τις μέρες, στις μικρές και στις μεγάλες οθόνες μας. Είναι όμως σωστό να λέμε, από αυτή τη στήλη, τα ίδια και τα ίδια; Νομίζω πως όχι...
Δεν θα ασχοληθούμε με το νόημα του spam, αλλά με την διαφημιστική κατάχρηση που πραγματοποιούν κάποιοι υποψήφιοι, εκμεταλλευόμενοι την άγνοια του κόσμου, για να κρατήσουμε το θετικό μήνυμα της όλης ιστορίας. Λάβαμε χαρακτηριστικά πάνω από 50 emails και 10 sms που, φυσικά, ουδέποτε ζητήσαμε και, προσοχή, δεν είμαστε ακόμα στις "ζεστές" μέρες των εκλογών.
Κεφάλαιο Γ' - Έντυπη διαφήμιση
Απίστευτο και όμως ελληνικό! Σε σειρά αρκετής υπομονής στην εφορία, είδαμε πολιτικά φυλλάδια συγκεκριμένων πολιτικών και κομμάτων, στους πάγκους, δίπλα στα έντυπα που πρέπει σχολαστικά να συμπληρώσουμε, για οποιοδήποτε αίτημά μας.
Μπράβο σε όλους μας… Μπράβο σ' εμάς που βρίσκουμε κάθε λογής τρόπο να διαφημιστούμε και μπράβο σ' εμάς που, αν μας στείλει μήνυμα το κόμμα που υποστηρίζουμε, απλά ενημερωνόμαστε για τα τεκταινόμενα, ειδάλλως ψάχνουμε μανιωδώς να βρούμε αυτόν που έδωσε το τηλέφωνό μας...