Πώς να δημιουργήσετε ένα ελκυστικό CTA (Call To Action)

Γράφει Χάρης Ψαθάκης
Κατηγορία Blog

Για να δημιουργήσετε ένα ελκυστικό CTA (Call To Action), πρέπει να συνδυάσετε σαφήνεια, οπτική ελκυστικότητα και στρατηγική τοποθέτηση.

Αρχικά, το κείμενο του CTA πρέπει να είναι άμεσο και κατανοητό. Χρησιμοποιήστε συγκεκριμένες προτροπές που λένε στους επισκέπτες ακριβώς τι πρέπει να κάνουν και ποιο είναι το όφελος για αυτούς. Αντί για γενικές φράσεις, προτιμήστε κάτι όπως "Εγγραφείτε για δωρεάν δοκιμή" ή "Λάβετε 20% έκπτωση τώρα".

Η οπτική εμφάνιση του CTA είναι εξίσου σημαντική. Βεβαιωθείτε ότι το κουμπί ή η προτροπή ξεχωρίζει από το υπόλοιπο περιεχόμενο με τη βοήθεια έντονων χρωμάτων και καθαρών γραμματοσειρών. Το CTA πρέπει να είναι ευδιάκριτο και να τραβάει την προσοχή, αλλά χωρίς να είναι ενοχλητικό.

Η τοποθέτηση του CTA παίζει καθοριστικό ρόλο. Τοποθετήστε το σε στρατηγικά σημεία της σελίδας, όπως στην αρχή, στο μέσο ή στο τέλος περιεχομένου που σχετίζεται με την προτροπή. Σιγουρευτείτε ότι είναι ορατό και εύκολα προσβάσιμο σε όλες τις συσκευές, χρησιμοποιώντας responsive σχεδίαση.

Τέλος, προσφέρετε ένα ισχυρό κίνητρο. Είτε πρόκειται για μια ειδική προσφορά, μια δωρεάν έκδοση ή πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο, το CTA πρέπει να παρέχει μια ξεκάθαρη αξία που ενθαρρύνει τους επισκέπτες να αναλάβουν δράση.

Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές, θα δημιουργήσετε ένα CTA που όχι μόνο θα τραβήξει την προσοχή αλλά θα ενισχύσει και τις μετατροπές στην ιστοσελίδα σας.